Kategorie

Producenci

Kontakt

Adres

ul. Morawskiego 2/H
60-239 Poznań

Telefon

(61) 8666215

 

 

Bądź na bieżąco

Chcesz na bieżąco otrzymywać informacje o promocjach i nowych produktach w ofercie?

Jak kupować?

1. Jak odnaleźć interesujący nas produkt

Nasz sklep jest podzielony na działy ? aby odnaleźć interesujący nas produkt możemy skorzystać w wyszukiwarki lub listy kategorii.

Wyszukiwarka znajduje się na każdej stronie- można wpisać w nią nazwę produktu, producenta lub też dowolne słowa które spodziewamy się znaleźć w opisie np. "wypełnienie tymczasowe"

Klikając na tytuł czy zdjęcie towaru, wejdziesz na stronę z jego szczegółowym opisem. Znajdziesz tam także informację o cenie produktu i o tym, jak szybko jesteśmy w stanie przygotować go do wysłania.

Znieczulenia można zamówić przez Internet, jednak konieczny jest odbiór osobisty okazanie recepty lub wypełnionego formularza zapotrzebowania na produkt medyczny.

2. Jak skompletować zamówienie?

Żeby dodać towar do koszyka, użyj przycisku "do koszyka". Koszyk podlicza się automatycznie doliczając koszty przesyłki.

Gdy masz już w koszyku właściwe towary i chcesz złożyć na nie zamówienie, wejdź do koszyka, używając przycisku "do kasy"

Sprawdź zawartość koszyka. Możesz zmienić ilość zamawianego produktu lub usunąć coś z koszyka. Można także skorzystać z kodu rabatowego.

Po zaakceptowaniu koszyka i wybraniu sposobu dostawy należy podać w formularzu dane do faktury i adres wysyłki. Zamówienia można składać zarówno jako gość jak i zarejestrowany użytkownik. Zarejestrowany użytkownik uzyskuje się wgląd do historii zamówień. Ponadto zarejestrowani użytkownicy za każde zakupy otrzymują punkty- które następnie można wymienić na kupony rabatowe. Kupony rabatowe nie są wymienialne na gotówkę.

3. Jak zapłacić?

Ze strony "Adres dostawy" za pomocą umieszczonego na samy dole przycisku przejdziesz na stronę "Podsumowanie", gdzie po raz ostatni będziesz miał szansę sprawdzić zawartość swojego zamówienia i poprawność wpisanych danych, a następnie za pomocą przycisku przejdziesz na strony płatności.

Oferujemy różne formy płatności - przy odbiorze, przelewem jak również przez płatności DotPay ? e-przelewem oraz kartą kredytową.

Jeśli kupujesz u nas pierwszy raz i wybrałeś płatność przy odbiorze, pamiętaj o potwierdzeniu zamówienia - natychmiast po otrzymaniu Twojego zamówienia wyślemy Ci e-mail z prośbą o jego potwierdzenie. Bez potwierdzenia zamówienie nie jest realizowane.

W przypadku płatności przelewem on-line oraz poprzez system DotPay, po pomyślnej autoryzacji, z salda konta DotPay lub karty kredytowej, należność za zamówienie zostanie natychmiast pobrana i przypisana do zamówienia.

W przypadku płatności przelewem zostaniecie poproszeni o przelanie należnej kwoty na podane konto.

4. Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?

Towary z naszej oferty różnią się pod względem tego, jak szybko możemy wysłać je ze sklepu. Informacje o tym podajemy przy opisie każdego produktu.

Na czas, po którym przesyłka trafi do Twoich rąk, składa się czas potrzebny nam na jej przygotowanie do wysyłki i czas potrzebny poczcie lub kurierowi na jej dostarczenie. W przypadku produktów aktualnie niedostępnych w naszym magazynie czas dostawy jest dłuższy. Szczegółowy czas wysyłki tych towarów znajduje się w opisie produktu.

Czas oczekiwania na przesyłkę = czas przygotowania do wysyłki + czas jej dostawy

Koszt przesyłki zależy od wybranej formy dostawy.

Zarówno czas przygotowania do wysyłki zamówienia, jak i czas dostawy, podajemy, licząc tylko dni robocze.

5. Rabat jubileuszowy

Raz do roku otrzymasz 5% rabatu w rocznicę swoich pierwszych zakupów.

6. Szczegóły dostępności asortymentu

wysyłamy w ciągu 24 h

Towar jest dostępny natychmiast i prawdopodobnie zdążymy wysłać go w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od chwili zamówienia. Jeśli zamówienie obejmuje większą liczbę sztuk tego samego produktu, może się zdarzyć, że konieczne będzie sprawdzenie części towaru od dostawcy, wtedy czas wysyłki może się wydłużyć. W takiej sytuacji zawsze informujemy klienta mailem.

wysyłamy w ciągu 3-5 dni roboczych

Tego towaru nie mamy w naszym magazynie - sprowadzamy go od stałego dostawcy.

wysyłamy w ciągu 7 lub 14 dni roboczych

Tego towaru nie mamy w naszym magazynie, a dostawca potrzebuje czasu by go nam dostarczyć.

towar trudno dostępny, powyżej 14 dni roboczych (towar sprowadzany na zamówienie)

To towar specjalny - nie możemy zadeklarować z góry, jak szybko go zdobędziemy. Często jest to towar, który na nasze życzenie dystrybutor sprowadza zza granicy lub towar niskonakładowy, który jest wydawany w większym nakładzie dopiero, gdy dystrybutor zbierze odpowiednią liczbę zamówień.

Na bieżąco aktualizujemy informacje o dostępności towarów. Niestety czasem dochodzi do sytuacji, kiedy mimo wcześniejszych deklaracji dostawca odmawia realizacji naszego zamówienia lub się z nią spóźnia. Tym samym my nie możemy się wywiązać z podjętego zobowiązania. W takich wypadkach zawsze informujemy o tym klienta mailem, dając mu możliwość decyzji, czy nadal chce czekać na spóźniający się towar, czy też anulować całe zamówienie.

7. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe przekazywane nam przez Państwa są przetwarzane przez Arenadent Marcin Zimny z siedzibą w Poznaniu, ul. Morawskiego 2H. NIP 657-273-95-31

Cele przetwarzania danych:

Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy

  • wysłania zamówienia oraz
  • pod warunkiem wyrażenia zgody przez klienta - w celu informowania o nowościach i promocjach oferowanych przez Arenadent

Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych. 

Każdy klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

8. Gwarancja satysfakcji z zakupu

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu od dnia wydania towaru.

Zgodnie z przytoczoną ustawą zwrotowi nie podlegają :

  • świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (m. in. towar sprowadzany na zamówienie)

9. Zasady zwrotu towaru zakupionego przez internet

  1. Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni kalendarzowych od daty jego dostarczenia, bez podania przyczyny. Arenadent nie odpowiada za opóźnienia wynikające z zaniedbań przewoźnika, zwracany towar zostanie przyjęty najpóźniej 10 dnia od daty dostarczenia towaru do klienta.
  2. Przed wysłaniem towaru klient jest zobowiązany zgłosić ten fakt firmie Arenadent
  3. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, dodatkowych naklejek itp.).
  4. Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został dostarczony do klienta oraz oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia (formularz z tyłu druku).
  5. W przypadku zwrotu towaru koszty przesyłki pokrywa klient. Arenadent nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  6. Jeśli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony: Należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar wysłać za adres biuro@arenadent.pl

Nasz sklep

Nasz sklep

Zapraszamy do naszego sklepu przy ul. Morawskiego 2/H, Poznań.

Zobacz na mapie

Wysyłka

Czas realizacji zamówienia to przeważnie 1-2 dni robocze. Realizację zamówienia rozpoczynamy w dniu otrzymania płatności. Koszt wysyłki to tylko 14,99 zł brutto!

Dostępne metody wysyłki
Kurier DHL

Możliwy jest również
odbiór osobisty w naszym sklepie.